lørdag 7. mars 2015

En gave å få skape......

Det er en stor gave å få skape noe. 

Det hjelper meg til finne ro og fungere som meditasjon i hverdagen. 
Ofte blir jeg så oppslukt at jeg glemmer tid og sted.
Det er ikke så farlig hva det er vi gjør eller lager. 
Det er uansett godt for kropp og sjel å få være i en skapende prosesss. 



For meg kan en kreativ prosess være både mentalt og fysisk. Jeg lar meg inspirere av nesten alt. Noen fine farger, naturen, barn, et vakkert papir, et flott stoff eller noen myke nøster garn, en boks med maling, en gammel kasse, et smykke som har gått i stykker, listen er uendelig. Det finnes ikke den ting som ikke kan fornyes eller forandres. Maling, garn, stoffer,papir, bånd, stener, blomster, glanspapir, knapper ja, hva du måtte ha som du ikke lenger trenger kan gjøres om til noe nytt og annerledes. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar